Αβραάμ Ζεληλίδης καθ.Γεωλογίας: Θα έχουμε εξορύξεις μετά από 40 χρόνια; ή θα τις σαμποτάρουμε πάλι;

Δεν συμμερίζεται την αισιοδοξία της κυβέρνησης για έναρξη των εξορύξεων στο Ιόνιο ο Καθηγητής Γεωλογίας και επί 40 χρόνια ειδικός στα ενεργειακά Αβραάμ Ζεληλίδης. Μέσα από τον star fm και την εκπομπή Ήρθε η Ώρα, κάνει λόγο απανωτά πισωγυρίσματα στην ενεργειακή πολιτική της χώρας, από την παρούσα αλλά και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, απλά τώρα άλλαξε η Αμερικανική πλευρά με τον πρόεδρο Τράμπ και αναγκαστικά ακολουθούμε τις εξελίξεις. Ο Αβραάμ Ζελιλίδης, με εμπειρία άνω των 40 ετών στον τομέα της γεωλογίας και των υδρογονανθράκων, παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στον ενεργειακό χάρτη της Ελλάδας. Αν και αναγνωρίζει τις σημαντικές προοπτικές που δημιουργούν οι έρευνες για πιθανά κοιτάσματα, εκφράζει επιφυλάξεις για την ταχύτητα υλοποίησής τους, θεωρώντας ότι γραφειοκρατικές διαδικασίες και μακροχρόνιες περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν ή να δυσχεράνουν την αξιοποίησή τους. Παράλληλα, επισημαίνει ότι οι διεθνείς πολιτικές εξελίξεις επηρεάζουν καθοριστικά τις επενδύσεις στον ενεργειακό τομέα και τη μελλοντική ισορροπία μεταξύ εξορύξεων και πράσινης ανάπτυξης.

LIVE NOW
ΛΗΨΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ...
Latest
Ροή Ειδήσεων
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο με την υπογραφή του tvstar.gr
και την ισχυρή υποστήριξη του STAR Κεντρικής Ελλάδας
ΛΗΨΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ...